6 hodiny Fuji FIA World Endurance Championship Kolo 7/8 14.10.2012
10.10.20126 hodin Fuji FIA World Endurance Championship Kolo 7/8 14.10.2012
Dunlop náhled: 6 hodin Fuji
Dunlop Motorsport míří do mezinárodně kultovní destinace Mount Fuji na sedmé a předposlední kolo soutěže mistrovství Endurance World FIA, které se koná dne 14. října v Fuji Speedway v Japonsku.
Dlouhá, Dlouhá rovná
Fuji Speedway má jednu z nejdelších rovinek v mezinárodním motoristickém sportu, přibližně 1,4 km dlouhou, což znamená vysokou rychlostí otestovat strukturální integritu pneumatik Dunlop. Pojmenována je po nejvyšší hoře Japonska, Fuji Speedway, které se nachází v podhůří této světoznámé přírodní krásy a má 4,563 km, trať je téměř o 800 metrů delší, než je samotná hora vysoká (3776m). Dlouhá rovnost znamená, nastavení nejnižšího přítlaku potřebného u aut, což znamená nižší, než optimální úroveň přítlaku v zatáčkách s větší kapacitou pneumatik. Existují pouze dvě významné pro rychlé zatáčky - 100R a 300R - a dlouhá rovinka je zakončena přiměřeně dlouhou brzdnou zónou. Region kolem hory Fuji se projevuje zajímavým počasím v průběhu let, déšť a mlhy byly faktory na vůbec první japonské Formuli 1 GP, která se konala v místě a nedávno ( v roce 2007) , se konal návrat na trať. Dunlop může dát na odbornost Sumitomo Rubber Industries, která provozuje program japonského Dunlop motorsportu, který byl úspěšný v kategorii Super GT, která navštíví Fuji v průběhu jeho období. Zajímavost, Fuji je také místo, kde Dunlop naposledy dělal vzhled pro pneumatiky vozů F1, na místním Kojima-Ford vstupu v roce 1977.
LMP1 Návrat a hvězdy F1
Řidiči Dunlop týmu na Fuji budou posíleni přidáním bývalých hvězd F1 Takuma Sato a Shinji Nakano. Sato jel pro Jordánsko, BAR-Honda a Super Aguri během jeho sedmileté kariéry, 90 startu závodu F1a je nejúspěšnější japonský pilot F1, pokud jde o tribunu poté, co získal třetí místo v roce 2004 na americkém Grand Prix. On se připojí OAK Racing jejich prototypem LMP1 a vrací do akce s řidiči Bertrand Baguette a Dominika Kraihamer a budou závodit v Fuji a Shanghai 6 hodin. Oak Pescarolo-LMP1 je nyní poháněn HPD V8. Nakano závodil pro Prost a Minardi během jeho dvou let, 33 závodní kariéry F1, s nejlepším šestým umístěním. On se připojí k ADR-Delta závodníkům John Martin a Tor Graves ve svém Oreca-Nissan 03 na Fuji.
Všichni nejoblíbenější používají Dunlop
LMP2 třída má výrazně větší než v jakékoli jiné třídě, a všechny tyto LMP2 týmy se rozhodli používat Dunlop pneumatiky. LMP2 je jednou z nejvíce těsných kategorií na světě a všechny týmy se spoléhají na pneumatiky Dunlop, které poskytují vysoký výkon a konzistenci.
Dunlop Motorsport generální ředitel, Jean-Felix Bazelin:
"Fuji Speedway je náročný cíl. Ačkoli povrch dráhy je relativně hladký a jsou tam jen dvě vysokorychlostní zatáčky, které nikdy nekončící rovné což znamená, že musíme mít důvěru v strukturální integritu našich pneumatik. To je něco, čeho jsou si naši inženýři a výrobní personál dobře vědomi v každém aspektu designu a výroby pneumatik a máme přísné kontroly kvality. To znamená, že všichni řidiči na Dunlop pneumatikách mohou sdílet tuto důvěru naprosto ve všem. Další výzvou Fuji je počasí. Máme vynikající škálu možných pneumatik, s kterými můžeme nepředvídatelnosti počasí čelit .. "